Sipex, distribuitor de materiale și finisaje pentru construcții listat la Bursa de Valori București în piața AeRO, a obținut o cifră de afaceri de peste 252 milioane de lei în primele nouă luni din acest an.

Rezultatul reprezintă o creștere de 7% față de perioada similară din 2023, susținută în principal de avansul vânzărilor cu 17% în canalul B2B. Profitul operațional înregistrat de companie în primele 9 luni a crescut cu 20%.

„Ne-am consolidat în continuare poziția în piață, punând accent pe canalul de distribuție B2B. În trimestrul trei am realizat un nou pas în strategia noastră de creștere prin parteneriatul cu Menlo Electric, ce ne deschide drumul către piața energiei regenerabile. Astfel, oferim un pachet complet de soluții pentru proiectele fotovoltaice din România, sprijinind tranziția către energie sustenabilă”, afirmă Irinel Gheorghe, CEO al Sipex.

În structura veniturilor, vânzările înregistrate în canalul B2B au crescut cu 16,58%, cele realizate prin canalul retail cu 1,50%, și cele prin magazin și online cu 22,60%.

Profitul net al companiei a fost de 1,44 milioane de lei în primele 9 luni din 2024, în scădere cu 52% comparativ cu perioada similară din 2023, în principal din cauza noului impozit minim pe cifra de afaceri, în sumă de 2,56 milioane de lei.

Sipex are aproximativ 300 de angajați și deține 12 centre logistice și un parc auto de 191 de autovehicule. Compania a fost listată la Bursa de Valori București în piața AeRO în 3 iunie 2022 în urma unui plasament privat prin care a atras 10,6 mil. lei de la 54 de Investitori, iar începând cu 20 martie 2023 acțiunile sale au intrat în structura indicelui BETAeRO.

Fii la curent cu tot ce contează în business-ul din România și abonează-te la canalul nostru de Whatsapp Forbes Romania.