Pentru anul 2025, reprezentanții Crowne Plaza Mamaia Beach și-au propus ca hotelul să devină prima opțiune din zonă pentru organizatorii de evenimente corporate și private, cu un grad de ocupare mediu anual de peste 60%.
Operațional din luna iulie pentru turiști, hotelul a fost construit pe litoral ca urmare a colaborării cu IHG Hotels & Resorts, unul din cele mai mari lanțuri hoteliere din lume, ce deține 19 mărci hoteliere în peste 6.000 de destinații.
Hotelul din Mamaia este clasificat la 4 stele, are 98 de camere, cinci spații de întâlniri și o sală de banchete, cu o suprafață de peste 945 de metri pătrați de spațiu funcțional și cu o capacitate totală de 968 de persoane, din care sala de bal are 575 de metri pătrați.
Pentru anul 2025, Crowne Plaza Mamaia Beach își propune să devină prima opțiune în zonă pentru organizatorii de evenimente corporate și private, cu un grad de ocupare mediu anual de peste 60%.
„ (…) Ne dorim parteneriate de durată cu fiecare oaspete care ne calcă pragul”, precizează Robert Anghel, directorul general al hotelului.
În timpul sezonului estival, hotelul oferă servicii personalizate fiecărui turist în vacanța la mare, cu tarife începând de la 200 de euro pe noapte. Crowne Plaza Constanța – Mamaia Beach este primul hotel sub brandul Crowne Plaza deschis în afara Bucureștiului și al doilea în România.
Firma RTH Premium Services, care operează hotelul, operează și hotelurile Ramada Hotel & Suites by Wyndham Bucharest North și Holiday Inn Times, ambele din București.
De asemenea, în parteneriat cu IHG Hotels & Resorts, RTH Premium Services își va extinde portofoliul cu un nou proiect semnat de curând pentru Hotelul Indigo Valleverde în zona viticolă Valea Nicovani. Hotelul va avea 54 de camere și facilități de meeting, evenimente private și degustări de vinuri.
Fii la curent cu tot ce contează în business-ul din România și abonează-te la canalul nostru de Whatsapp Forbes Romania.