Brandul de lux Louis Vuitton a deschis un pop-ul la adresa 6 East 57 din New York City, în incinta clădirii de pe Amiral Avenue, aflată de mai mulți ani în renovare. Cu o cafenea, un magazin de ciocolată și o colecție exclusivă de produse, noul magazin îmbină shopping-ul de lux, cultura și gastronomia.

Cunoscută pentru amprenta sa inconfundabilă în lumea modei, Maison Louis Vuitton și-a extins de ceva timp influența în domeniul gastronomiei, demonstrându-și încă o dată capacitatea sa de a redefini standardele de eleganță și calitate. Intrarea mărcii în lumea gastronomiei nu este doar despre deschiderea unor localuri, ci și despre crearea unor experiențe culinare de neegalat. Brandul a abordat acest domeniu cu aceeași atenție la detalii și excelență care i-au adus recunoașterea internațională. În acest context, colaborările cu chefi renumiți și lansarea unor produse gourmet sunt doar câteva dintre inițiativele care marchează prezența Louis Vuitton în universul gastronomic.

LVMH, conglomeratul care patronează casa Louis Vuitton, deține câteva localuri de lux răspândite în întreaga lume, fiecare oferind o experiență unică și sofisticată, cele mai recnte inaugurări fiind Le Café Cyril Lignac, în Terminalul 2 al Aeroportului Heathrow, Londra, Regatul Unit, după ce a deschis un lounge similar în Doha, Qatar, sub bagheta lui Yannick Alléno. În New York, marca a inaugurat recent un spațiu temporar care reunește un magazin cu produsele proprii, o cafenea și faimoasa-i ciocolaterie (cu produse semnătură, precum cele comercializate la Paris, în cadrul hotelului Cheval Blanc, o experiență semnată Maxime Frédéric @ Louis Vuitton).

Magazinul întins pe o suprafață generoasă prezintă un atrium înalt, cu o instalație uluitoare de 16 metri formată din cuferele emblematice Louis Vuitton, îmbinând moștenirea Louis Vuitton cu orizontul New York-ului, brăzdat de zecile de zgârie-nori. „Monumentul” a fost proiectat de Shohei Shigematsu, partener al firmei de arhitectură de renume mondial OMA. Noua destinație invită vizitatorii să se îmbarce într-o călătorie captivantă pe cele cinci etaje, cu produse din cele mai recente colecții și ediții limitate.

La etajul patru se află Le Café Louis Vuitton, prima cafenea – bibliotecă a Casei din SUA, un loc de întâlnire culturală unde vizitatorii se pot bucura de cărți curatoriate și de o abordare inovatoare a gustărilor de lux. Sărbătorind o nouă comunitate culinară exclusivistă, cafeneaua îi are drept magicieni culinari pe Christophe Bellanca și Mary George, care încurajează talentul local sub îndrumarea bucătarilor francezi Arnaud Donckele și Maxime Frédéric.