Compania românească Gomag, care oferă o platformă de e-commerce pentru magazine online, estimează că va încheia anul 2024 cu o creștere de peste 30% a cifrei de afaceri, depășind pragul de 3,5 milioane de euro. Platforma este utilizată de peste 4.200 de magazine online, care au generat vânzări totale de peste 2 miliarde de lei în acest an, conform co-fondatorului Gomag, Cosmin Dărăban.

În 2024, Gomag a introdus Gomag Campanii, un instrument care automatizează anunțurile Product Listing Ads pe Google. „Acest serviciu nativ din platformă optimizează promovarea produselor, generând rate ROAS pozitive impresionante, cum ar fi 12.8x în Obiecte și instalații sanitare și 11.6x în Petshop”, a declarat co-fondatorul Aurelian Motica.

În campania de Black Friday, magazinele online care utilizează Gomag au înregistrat o creștere de +31% în vânzări YoY și +18% în numărul de comenzi. În weekendul principal al evenimentului, s-au realizat vânzări de peste 40 de milioane de lei, iar în perioada extinsă 8-15 noiembrie, totalul a depășit 100 de milioane de lei.

În 2025, Gomag are în vedere accelerarea intrării pe piața din Moldova, prin dezvoltarea ecosistemului de eCommerce local, mai ales că în 2024 a organizat primul eveniment fizic marca Gomag MeetUp peste graniță, la Chișinău.

Pentru 2025, compania își propune o creștere constantă de 30% și consolidarea prezenței pe piața moldovenească. De asemenea, Gomag va organiza pe 27 martie 2025 o nouă ediție a evenimentului Gomag SUMMIT & eCommerce Fest la București.