În prezent, CarmOlimp direcționează 20% din livrările de pe litoral către București, 65% către restul țării și 15% către zona de retail.
Unul dintre cei mai cunoscuți producători de măncare gătită proaspătă din România anunță că și-a stabilit cursul de livrări pentru perioada toamnă-iarnă. După ce au fost stopate livările către litoral, mâncarea gătită ajunge, practic, în toată țara, într-un circuit foarte bine stabilit. Arad, Timișoara, Cluj, Oradea, Deva, Botoșani, Bacău, Piatra Neamț sunt câteva din orașele în care se livrează prin platforma zizam.com mâncare marca CarmOlimp.
„Tehnologia în alte forme exista de zeci de ani, nu am inventat noi nici cook chill și nici pasteurizarea. Noi am adaptat-o la piața românească, am testat-o și am implementat-o. Suntem cea mai mare fabrică integrată de mâncare gătită – având totul de la ferme până la produsul finit – și asta ne permite o mare flexibilitate, că nu trebuie sa avem prețul decât pe produsul finit. Era firesc să existe o creștere atât de rapidă, deși nici măcar noi nu am anticipat-o, întrucât acesta este visul oricarui jucător din piața HoReCa: să aibă produse de foarte bună calitate, proaspete, cu gust constant și costuri reduse, fără să mai depindă de foarte mulți bucătari. Atenție, noi suntem o firmă condusă de bucătari, niciodată nu ne-am poziționat împotriva, fără ei nu se poate, doar că o buna parte din costuri pot fi reduse astfel, mai ales acolo unde există același brand cu mai multe locații”, completează Valentin Șoneriu, directorul general CarmOlimp și dondatorul platformei zizam.com.
„Ready to heat”, un concept implementat de Carmolimp în România la începutul acestui an special pentru industria HoReCa. Potrivit reprezentanților companiei. conceptul a avut cea mai rapidă creștere a unei industrii cel puțin pe acestă zonă, ajungând, în mai puțin de 6 luni, la 30 de tone de mâncare gătită livrate lunar doar către persoane fizice.
„Am vazut prin ziare multe titluri care ne-au uimit. Și suntem recunoscători pentru fiecare în parte, și pentru buna opinie a publicului larg. Dar e de amintit că nu am început de la zero. În toti anii trecuți în fabrica și abator au fost investiți peste 20 milioane de euro – lucru care ne permite să avem astăzi un avantaj major în fața oricărui. Experiența cu restaurantele este un plus extraordinar, dar și faptul că avem infrastructura care ne permite lărgiri rapide, ambalare în mai multe formule etc.”, a mai precizat Valentin Șoneriu.
Fii la curent cu tot ce contează în business-ul din România și abonează-te la canalul nostru de Whatsapp Forbes Romania.