Brandul britanic de lux Burberry a înregistrat o scădere a vânzărilor cu 22% în prima jumătate a anului. Noua strategie a brandului prevede recâștigarea clienților pierduți, dar și reducerea costurilor de milioane de lire sterline.

Prăbușirea acestor cifre ale brandului este cauzată de vânzările dezamăgitoare raportate pe toate piețele în care brandul își desfășoară activitatea, dar mai ales în Asia, scrie RetailDetail.eu.

La vânzări de 1,1 miliarde de lire (1,3 miliarde de euro), compania a înregistrat o pierdere operațională de 53 de milioane de lire (65 de milioane de euro).

CEO-ul brandului, Joshua Schulman, vrea acum să ia măsuri decisive, lansând un nou plan strategic denumit „Burberry Forward”. Astfel, brandul de modă urmează să se focuseze pe punctele sale tradiționale consacrate, precum paltoanele și eșarfele.

De asemenea, retailerul a anunțat că își va reproiecta magazinele și va optimiza zona comerțului electronic. Potrivit lui Joshua Schulman, un program de reducere a costurilor ar trebui să genereze până 40 de milioane de lire sterline (aproape cincizeci de milioane de euro).

Fii la curent cu tot ce contează în business-ul din România și abonează-te la canalul nostru de Whatsapp Forbes Romania.