Dulcinella România, business românesc de cofetărie și patiserie cu rădăcini basarabene, lansează o divizie de produse și ambalaje personalizate pentru clienții din retail și HoReCa, în urma unei cereri tot mai mari de produse marca Dulcinella, pe care să le poată oferi clienților lor sub formă de private label.
Sergiu Diaconu, CEO Dulcinella Group România: „Tot mai mulți operatori din food service și HoReCa doresc să-și diferențieze oferta prin produse personalizate. Am decis să dezvoltăm o divizie specială care oferă soluții custom, atât în ceea ce privește produsele, cât și ambalajul, pentru a permite partenerilor noștri să construiască o ofertă unică, adaptată cerințelor pieței și clienților lor, care vor beneficia de produse exclusiv din ingrediente naturale, așa cum producem la Dulcinella.”
În prezent, Dulcinella colaborează cu retaileri și branduri HoReCa precum: Tucano Coffee, Gloria Jeans Coffee, Ted’s Coffee, Hilton, Sezamo, PLAI Cash & Carry, și alții.
Brandul operează printr-o rețea de 18 cofetării și patiserii proprii, iar până la finalul lui 2025, lanțul ar urma să ajungă la aproape 30 de unități la nivel național.
Conducerea companiei estimează că noua divizie va genera vânzări de aproximativ un milion de euro în 2025, adică în jur de 15% din businessul Dulcinella România.
Dulcinella România va expune soluțiile personalizate pentru retail și HoReCA la Food Service and Hospitality Expo, cel mai mare eveniment din industria ospitalității din România.
Anul acesta, Dulcinella România și-a continuat strategia de dezvoltare prin rebrandingul companiei și deschiderea în luna septembrie a primei cofetării-patiserii cu noul concept de branding.
Pentru 2025, managementul companiei vizează o creștere de 30% a cifrei de afaceri, ca urmare a dezvoltării businessului în România și la nivel internațional.
Fii la curent cu tot ce contează în business-ul din România și abonează-te la canalul nostru de Whatsapp Forbes Romania.